vad har hänt idag....

Hmm... jo typ allt som man inte vill ska hända typ!
Jobbigt i skoan, skada foten på fotbollen och efter det jaga man en kille och skadar foten mer -.-'
fy faan vilken dag!!! Men hade roligt med mina kompisar som tur! :D
Och så gjorde jag en grupp på facebook om jag skulle vara med om 1111 blir medlemmar där!
för mina kompisar vill at jag ska söka dit och min gamla musik lärare ville det bara för hon gillade min röst.
Men vi får se om det blir så många medlenar eller inte (A)
Haha nu ligger jaga bara lungt och skönt i sängen och bloggar lite, kollar bloggar och facebook! :D

Ja... vet inte vad man ska säga mer men kan säga en sak men vet inte om han kollar min blogg..
Det finns en kille som jag gillar han är snygg, social och rolig!
Tack till min kompis att jag hittade han (Y)
TAAAAAAAAAAACK MADDE!!!!!! (känner några som heter madde bara så ni vet)

och kanske blir svårare för han att lista ut vem det är! Haha ^^
Men ska kolla några bloggar lite sen kanske sova vet inte än om jag inte hittar några sociala som är inne på msn ;)



puss och kram alla läsare!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0