Skolan och plugg

Sitter i skolan och pluggar lite om allt så jag blir klar så har jag lite mindre att göra så kan jag ta det lite lungt i skolan! :D
haha vad jag är duktig! Ne men har ju inget att göra skulle iväg med min klass men ska byta och pallar inte med att gå Äventyr för det är inte min grej.. Med det va roligt ett tag men jag ville byta i 1:an men det fick jag inte så i 2:an så fick jag gå både Häst och Öventyr men ska byta helt! ^^

Yeey vad roligt jag har det i skolan! NOOOOT!!
Längtar tills jag har lov! hihi det gör nog alla, men det är roligt iblan i skolan när alla roliga människor är här! ^^
Men ska försöka bli klar med uppgifterna! :))

Puss och kram ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0