ont i kroppen

Fan va ont jag har i kroppen :O
Igår började jag om 1:an i hästhållning och red igår på nyby! :D
Men fy fan va ont man fick i kroppen :O
Först har man lite teori till lunch sen käkade vi och efter det tog vi in hästarna vi skulle rida! 
Hästen jag red hette Nikie!
Vi hade korta stig byglar och då menar jag korta! Sista hålen hade vi och det va inte roligt att rida med!
Men ibörjan va det inget men efter ett tag så orkade man inte rida lätt. När vi var klara skulle man hoppa av och alla vi som red föll ihop! Bara för va hade så ont :O

Sen när man kommer hem vilar man tills kl 8 för då va det fotboll och jag ståg vid målet och va nära på att dö! Haha ne men det va roligt.
Efter ett tag bytte vi lag och mitt lag van! :D Och jag gjorde ett mål! Haha ^^

Men ska sova nu och vila kroppen!
Puss och kram ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0