Ojoj missat mkt

Hejsan! Ne jag har inte missat mkt har varit ut med kompisar massa och massa plugg. Så har inte bloggat på ett tag "/ Men sånt e livet när man har mkt att göra! jag har varit på Alive, ute och bowlat och ute med kompisar ^^ det har jag gjort och Media med en massa roliga männoskor!
På torsdag så är det fotboll! Yeey va roligt!!!!! :D:D

Idag var jag på munktell med skolan bara för att det va mässa! Va där igår och idag och idag hade man med sig ormen dit. :)
Alla gilade henne men det fanns några som vart rädda och trodde att hon skulle bita dom, men det gör hon inte! :)
Och det här är sant! Det var med tjejer än killar som ville klappa och ha henne runt halsen! ;)




Bilder från idag!

Bilder från i fredags:




hihi fan va roligt vi hade! :D

Men ha det bra puss och kram alla bloggare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0