Nu e man en röd tott ;D

Hejsan!
Det var ett tag sen jag bloggade men har varit med en massa kompisar och så har jag ju bytt klass och har varit i stockholm i globen och kollade på horse show men alla som går häst.
Och idag är man ledig och imoron ska man till Bryssel och då är det bara dom som vill får hänga med! ;D
Haha fan va roligt det kommer att vara imorgon men kommer att åka tidigt på morgonen typ 4....

Juste färgade håret igår! Och jag var med Annse, Jojo, Marcus och Adam sen drog killarna och då hade vi tjejer en härlig tjej kväll tsm! :D


här är en ny bild på mig!
Tog den här idag efter jag hade varit ute med båda hundarna ^^
Men ska städa och fixa lite i mitt nya rum ;D
glömde säga bytte också rum! :D
Fett me NIIIIIIICE :D:D:D:D:D
Och när jag e klar så e det att träffa kompisarna!!! :D<3333

Men ska börja fixa nu lite hemma ha det bra!
Puss och Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0