nattinatt!

Hejsan! Hade en rolig dag efter skolan hemma och med mina kompisar! :D
hemma sov jag och myste med hundarna och katterna, men sen somnade jag xD haha
jag var fett trött efter skolan men det var härligt att sova lite.
Sen när jag fick massa smsa från alla typ haha ne men några kompisar som jag skulle vara med så gick jag upp och fixade mig lite. Sen drog jag Annelie och Jennie till stan och träffade en massa roligt människor på Alive och vi kollade på Idol!
sen så spelade vi kort och hade skit roligt! Juste ska inte glömma våran snöbolls krig vi hade! Hahaha
men drog hem sen med Jennie och Annelie så är hemma och kollade min roliga grupp jag startade på facebook.
den heter "Om 1111 blir medlemmar så kommer Therese Fröjdendal vara med på IDOL 2011!"

Det är SANT! Jag kommer att söka till Idol om 1111 blir medlemmar :D
Men ska sova snart för klockan börjar bli mycket!
Ska till stockholm och gratta min brors tjej!

Natti natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0