Hemma nu efter en rolig dag!

Hejsan alla blogg läsare!
nu är man hemma i sitt lilla rum ;)
har varit i stockholm hos min bror och hans tjej som fyllde år igår (kl är nu 00.55)
Haha hade det jätte roligt och trevilgt där.
Men sen åker man till Sanna och Jennie och käkar pizza och har mysigt tsm med dom!
Sen började tiden rulla fram tills vi dro till bussen till stan och mötte upp en kompis sen drog vi till Alive och träffade alla glada och roliga människor.

Vi spelade kort och snöbolls krig! Det vart aldrig några lag tyvärr alla va på alla.
men tiden gick ju så himla fort så man gick till bussen och gick till Sanna och Jennie.
Men va inte där länge alls så gick hem sen.
Och på vägeen hem får man ett samtal från en kille som jag typ bråkade med förra vintern/våren!

Och han hade kvar mitt nr men det va roligt att höra från han för han är ju så rolig att prata med! haha ;D
Men kom sen hem käka och nu ligger man i sängen och bloggar och kollar facebook. :))

Så det har hänt igår! ^^
Hade skit roligt ska jag bara säga till er.

Puss och kram ha der bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0