bytt klass...

Hejsan!

Nu så börjar träningsverken gå bort men har lite ont men inte alls mkt! :)

Och det e bra, men imorgon så ska man träffa alla i den nya klassen!
Roligt det kommer att vara!

Igår bloggade jag inte bara för jag var så himla trött och somna när jag la mig i sängen! Men sen så kom Annelie och väcker mig vid 3 -_-’
suck säger jag bara! Men var ute med valpen.

Men sen så somnar man inte när man kommer in…
ne men jag somnade vid halv 5 tiden! :O
Inte roligt alls men sov ett bra tag xD

Men sen så tog man handom hundarna och chillade hemma,
och senare på kvällen så träffade man Matilda och var med henne och vi träffade Vigge, Lollo, Feffe, Madde och Kurkki :)

Jag hade en rolig kväll med mina kompisar!

Men ska slagga nu ^^
puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0